donderdag 16 juni 2011

van alles wat.

zo zeg..al 55 volgers! wordt er beetje verlegen van, en ik heb beloofd bij 50 volgers een give away te maken, en belofte maakt schuld,  ik heb gepiekerd en geprakkeseerd wat voor een give away ik zou maken.....maar ik ben eruit hoor! het wordt vrolijk, kleurig en het golft ;)   wat kan dat nou worden? er moet nog flink aan gewerkt worden, dus hou mijn blog in de gaten.......

de uiltjes en sleutelhangers die ik heb gemaakt vinden gretig aftrek, ze zijn ook zo leuk en fleurig, ik wordt er helemaal heppie van.

verder is er weing nieuws onder de zon in huize Anna, veel in de rust  (mijn lijf is aan het afkicken van 17 antibioticakuurtjes, in de afgelopen 6 maanden) en onderzoekjes in het mcl ...beetje lezen,Vrijdag van Loes den Hollander uit, nu bezig met vuurtorenwachter van  Camilla Lackberg ( wat lezen jullie zoal?) en zodra de zon erbij is lekker naar buiten , beetje in de moestuin kruipen en wroeten tussen de piepers, boontjes ,aardbeitjes enz...heerlijk is dat trouwens, een moestuin, en het ruikt ook zo lekker!

Mijn memke is gelukkig een stuk beter geworden, was echt kantje boord, ze ligt nu in umcg, hopelijk kunnen ze haar daar zover genezen, dat ze weer naar haar eigen huisje kan.

ook even een kiekje, anders is het zo`n kale post vandaag  ;)...ik heb me een aardbeibroche op de tas gehaakt.



liefs Anna.

6 opmerkingen:

  1. Hé Anna!gefeliciteerd met al je volgers, niet verlegen van worden, het is gewoon hartstikke leuk je blog te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je meer dan 50 volgers, ben het helemaal met Marjanne eens bloggen is gewoon erg leuk. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he wat is dat mooi te lêzen dat jimme memke wer wat opknapt. dat sil ek wer wat rêst jaan bij jimme ollegeare.
    de tùn krijt hjoerd wer in mooie boost, no kin de boel mar groeie.
    Bin wol beneid wast meitsje silst.
    groetnis Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Anna, blijf vooral goed voor jezelf zorgen.., en geniet van al die kleine dingen om je heen.
    Voel je niet verplicht om weer een give away te organiseren hoor, je blog geeft al zoveel lees- en kijkplezier!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zo veel volgers. Bloggen is ook zo leuk! En je ziet zoveel moois. Blijf lekker zo doorgaan.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga je ook volgen. Ik zag nl dat wij in dezelfde groep zijn ingedeeld voor het Round Robin Notebook heb jij er ook zo'n zin in? Ik wel!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen