dinsdag 22 maart 2011

luiaards en de kringloop

wegens mijn gezondheid moet ik rustig aan doen, zoals jullie kunnen zien, heb ik het goede voorbeeld in huis, er wordt voor mij geen plekje vrijgehouden hoor.


naar de kringloop!  dat is ook relaxen toch?  hier mijn vondsten ben  helemaal tevreden , ik heb ook nog mooie  borduurwerkjes gescoord, maar dat staat in een sopje te weken , foto`s daarvan komen later.

ideaal deze zegelverzamelbak...mijn dochter struint door alle laatjes en potjes  om zegels te scoren, vanaf nu is dat verleden tijd..voor haar gemak gooi ik ze nu in deze bak ;)

 stofjes in vrolijke kleurtjes


zijn ze niet superlief deze houten eierdopjes?

en ik vond in een koektrommel vol knopen hele bijzondere knoopjes, excuses voor de slechte kwaliteit van de foto`s





deze kon ik ook niet laten liggen toch?


vergeet je mijn give away niet?

liefs Anna.

15 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh wat heb jij leuke dingen gescoord en dan die knoopjes geweldig
    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja...., de kringloop; daar kom je nog eens wat tegen. Ik moet er gewoon niet te vaak komen. Wat leuk dat je er ook handwerkjes en stofjes aantrof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een luilakken hihi..
    Leuke spullen gescoort. Heerlijk snuffelen bij het goed.
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk spulletjes heb je gescoord...en bedankt voor je leuke reactie op mijn blog, mag ik vragen waar jij woont...je woont maar 4 km bij mij vandaan???

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is dat Friesland niet om de hoek ligt, anders zou ik zeker daar een keer naar de kringloop gaan! Wat een gave vondsten weer!!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Anna, wat een moois heb jij gescoord zeg, leuk

    ga je volgen
    groet stina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoihoi,

    Nog bedankt voor je berichtje op m'n blog. Zo'n gezellige crea bea, als je rustig aan moet doen zul je je in ieder geval nooit vervelen...lekker freubelen. Heerlijk hè dat struinen in de kringloop, ik ben er ook gek op.
    Wat een bijzondere knoopjes zeg, leuk.

    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die liggen daar heerlijk zo te zien!

    Bedankt voor je felicitatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer genoeg zijn er bij ons geen kringloop winkels in de buurt.....ooh die knoopjes, echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat ben ik blij dat mijn swap deze keer vlot is aangekomen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anna, dankjewel voor je leuke reacties op creJJtion! Als je het lastig vindt om patronen te lezen kun je ook kijken op de blogs waar veel foto's bij staan, stap voor stap. Die vind ik zelf ook het prettigste. Attic24 en Bunnymummy hebben daar veel van. Ken je die?

    Fijn weekend!
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heelrijke spullen. Ik heb jouw mooie boekje op mijn blog gezet. Liefs, marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anna,
    Dank voor je reactie op m'n compost-blogje, ik
    wil je nog even heel veel plezier en suc6 wensen
    met je/jullie moestuin.
    Het is nu even een boel werk maar als je straks
    kan oogsten is het feest!!!
    Groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen