maandag 28 maart 2011

geswapt

toen ik met bloggen begon kwamen de gekste dingen voorbij...give away`s ...swappen... tutorials enz
dus uitvogelen wat daar nou eigenlijk allemaal mee wordt bedoelt  ;)

de give away`s had ik al snel door, de tutorials zijn ook ontdekt, restte nog het swappen snappen!

nou.. ik heb geswapt hoor, eerst ben ik lid geworden van de swapmusketiers http://nederlandseswappers.blogspot.com/

daar kwam ik in de sleutel/tassenhangerswap terecht , mijn swapmaatje werd Marjanne van couleurs et fantaisies, mijn hanger ging dus een reis naar Frankrijk maken, gelukkig is alles goed gegaan want  Marjanne heeft nl de vorige swap nog niet ontvangen.
mijn maatje gaf als lievelingskleuren blauw en groen door, ik zelf ging voor rood en oranje!

zie hier het resultaat van onze swap.



en deze kreeg ik van haar, met een geweldige zelfgemaakte kaart erbij.
Marjanne bedankt..ik vind hem super!!!

liefs Anna.

8 opmerkingen:

  1. OHHHH wat leuk Anna ik ga ook even kijken op de blog nederlandswap blogspot
    Want dat lijkt mij wel leuk
    GR Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt helemaal top en ik ben er heel blij mee, mijn dochter wilde hem al inpikken! MOOI NIET!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is ontzettend mooi. Zoveel techniekjes eraan ook. Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn er weer mooie hangers gemaakt. Ik vind ze alle 2 erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hangers heb je gemaakt...ziet er super uit...

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor, mooie hangers zijn het! Wat is dat toch leuk he om een pakje te ontvangen, en te versturen met allerlei leuke spulletjes erin, ik begrijp je enthousiame hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een hele mooie sleutelhanger gemaakt, ben benieuwd naar je paaskaartwurkske.
    xLisette

    BeantwoordenVerwijderen