woensdag 27 november 2013

Rudolf


                                        Ik heb Rudolf in huis gehaald, manlief heeft hem voor me gezaagd
                                        daarna kon ik me heerlijk uitleven, met lijm muziek en boekpapier,
                                                hier en daar een stempel  een knoop ofwat en ziehier!




                                dat ging fijn, ik maakte er nog een! deze keer met kleur en tekst


                                 de kleuren lijken op de foto een beetje vaal, in het echt is hij frisser

                                        mijn voorkeur gaat toch uit naar de witte...hij mag blijven!


liefs Anna.

5 opmerkingen:

  1. Anna wat ben je toch creatief. Echt super mooi! Ik hoop dat ik vanavond een cadeautje van jouw krijg! Is volgens mij altijd goed. Liefs Laantje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Anna, heel erg mooi! Zeker leuk voor op de wand..
    Ik wens je een fijn weekend!!
    Groetjes Wietze!

    BeantwoordenVerwijderen