donderdag 22 december 2011

Post

ding donggg...pakketje voor u mevrouw,  de kerstswap!! zo spannend elke keer weer, wat er door mijn maatje gemaakt is, deze keer was ik gelinkt aan Ellen ,de bedoeling was een lucifersdoosje pimpen die nog wel bruikbaar was door de zijkant niet te bewerken, en in het doosje een kerst ornamentje doen, en kijk eens wat ik van Ellen gekregen heb,



 een superschattig doosje, en waauw het ornamentje? dat is een ornament! een door Ellen zelf gebreide kerstbal...super!!  helemaal leuk, ben er heel blij mee Ellen hartstikke bedankt.

En deze heb ik voor Ellen gemaakt......









een wolligwarm winterdoosje bekleed met vilt en gevuld met een kerstboom, het band geeft bij elke beweging andere kleurtjes, terwijl het eigenlijk gewoon zilverkleurig is, heel apart, dit alles heb ik verpakt in een bestempelde boterhamzak waar je een lichtje in kunt plaatsen. Ellen ik hoop dat je er veel plezier aan zult hebben.

liefs Anna.

5 opmerkingen:

  1. wat heerlijk om zo'n verwenpaketje te krijgen! hartstikke leuk beide doosjes en ornamentjes:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben erg blij met m,n pakketje, het kerstboompje krijgt een mooi plaatsje en ik denk dat ik het doosje kwijt ben aan mijn dochter.
    Groetjes Ellen40

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je haalt me de woorden uit de mond, ik dacht ook gelijk, wat een warm, wollig luciferdoosje.
    Mooi en sfeervol ook!!!!
    Ben benieuwd naar je kerstboom, heb er vannacht naar mijn werk ook nog wat mee geprobeerd maar eigenlijk veel te weingi tijd.
    Liefs en fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag lieve Anna, mooie dagen!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anna, wat leuk, met kerst cadeautjes krijgen!! Hihi. Ik moet zeggen dat je ook wel een heel speciaal cadeau hebt weggegeven zeg! WOw..
    Fijne feestdagen alvast!
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen