dinsdag 20 september 2011

ruilen

bij haar zag ik deze vrolijk gehaakte schaaltjes, nou had ik nog wat restjes katoen liggen, waaronder ook een meerkleurenbolletje waarvan ik niet wist wat er nog mee te doen.

haaknaald opgediept en aan de haak!  nu weet ik eigenlijk niet wat ermee te doen, en waar ze te laten...nu heb ik bedacht om ze ruilen, dus als jij denkt die zijn leuk, ik wil wel ruilen! laat dan een bericht achter met wat je in de aanbieding hebt.

ik ben benieuwd....  de maten, ook wel handig om te vermelden :)   doorsnee resp 12/8 en 6 cm hoogte 6/5 en 4 cm





liefs Anna.

5 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee om zo van je restjes af te komen! Ziet er fleurig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke mandjes.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke mandjes hoor, daar kan je vast iemand blij mee maken.
    Helaas, ik haak zelf al alles bij elkaar, dus aan mij raak je ze niet kwijt...neemt niet weg dat ze echt heel leuk zijn, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt heel leuk! Jammer voor jou, maar ik ga ze zelf haken... Restjes genoeg hier...

    BeantwoordenVerwijderen