dinsdag 12 maart 2013

Boekenleggers

Er is weer driftig geswapt bij ons clubje van de Nederlandse swappers!

Ditmaal zijn er boekenleggers gemaakt...drie stuks maar liefst, doe er een kleinigheidje bij, bv lintjes knopen e.d.  en vermeld een boek, als aanrader.

Ik had Toos  als swapmaatje toegewezen gekregen, voor haar heb ik èèn boekenlegger geborduurd,  èèntje genaaid met haar naam erop geappliceerd, en èèn geprint/plakt en omgehaakt.

Een bookazine erbij, een kortingsbon voor een tijdschrift, paar knoopjes en wat lint. en voila! zie hier het resultaat.






                                                            en welk boek ik heb aanbevolen?


                                                                           deze!



liefs Anna.

12 opmerkingen:

  1. wowwww anna dat heb je mooi gemaakt allemaal
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee wat heb je dit allemaal leuk gemaakt zeg
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie boekenleggers. Leuk om die zo te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je mooi gemaakt. En bedankt voor de boeken tip.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ANNA!!!!! wat een superleuk pakje heb je er van gemaakt! en je boekenleggers zijn zo mooi!! Je boekentip is een een goeie. Bedankt voor je enthousiasme, dikke tuut uit de bergen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn echt mooi en je kunt niet genoeg boekenleggers hebben...
    Ik moest er ook maar eens een aantal maken, en 't is ook zo leuk om ze weg te geven en er iemand blij mee te maken!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor deze supermooie boekenleggers. Een aansporing om ook nog eens een handwerkje te proberen... want de lagere school is al weer eeuwen geleden!!

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful bookmarks Anna!
    Sending mine next week.
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke swap heb je gemaakt zeg.
    Knap verzonnen.
    Ik ben je volger geworden, want je hebt een leuk blog en net als ik, maak jij ook veel verschillende dingen.
    Gezellig, ik ben erbij.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige swap heb je weer gemaakt. Anna. Een echte mazzelaar is Toos.

    BeantwoordenVerwijderen