woensdag 24 oktober 2012

geswapt

met  Bouwina  ik kreeg een goedgevulde enveloppe in mijn brievenbus, met allemaal leuke hebbedingetjes en mooie borduurpatroontjes....





kijk eens wat een mooi gehaakt uiltje, en dat belletje in de vorm van een uiltje,  zo schattig allemaal,
ik wordt hier helemaal vrolijk van...Bouwina bedankt!!


Bouwina is dol op roodkapje...dit tasje heb ik voor haar gemaakt, roodkapje geborduurd op rood borduurlinnen, opgeleukt met band en kant.



en in het tasje , een etuitje met uiteraard.....?




liefs Anna.

5 opmerkingen:

  1. Wát een boel gezelligheid! :-) Geslaagde swap zo te zien...
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anna,

    Ik ben echt helemaal blij met het etuitje waar het allemaal mee begon. Ook met het tasje, super wat een verrassing! Ik ga er ook snel een blogberichtje van plaatsen. Leen ik wel even jouw foto's van mijn swap, dat was ik zelf vergeten.

    Groetjes, Bouwiena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuke swap hebben jullie gedaan! En je petit fours zijn ook erg mooi!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke blog! ik ga hier nog wat verder lezen!
    En als je eens iets wilt winnen.. Alle proberen toch, ik heb een give away op mijn blogje! :D

    BeantwoordenVerwijderen