woensdag 27 juni 2012

Ding Dongggg

                         nou ja eigenlijk klingeldeklankel, we hebben zo`n ouwerwetse trekbel....de post!

                                                                met een pakketje




                                           Royal mail! from the Queen off England??


Nee hoor, komt van  mijn swapmaatje ,die door omstandigheden voor mij geen telefoonhoesje heeft kunnen maken,
in plaats daarvan heeft ze "iets" wat ze al eerder heeft gemaakt naar me verzonden.

kijk eens wat er uit dit doosje tevoorschijn kwam




allemaal lieve en leuke dingetjes..die martroeska`s zo schattig, mooie knoopjes, kraaltjes, een tasje, prachtig papier enz enz...veels te gek.

Miss P.. thank you very much, i love it!!

(het lukt me helaasniet om op haar nieuwe blog te komen, daarom even geen link)


liefs Anna.

4 opmerkingen:

  1. Wauw! Mooi hoor... :-) Veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, dat lijkt wel Sinterklaas zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Glad you got it safely.
    I'll give you again my blog: http://nouvellevague1.blogspot.co.uk/
    I hope you can go on it.
    take care
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo'n leuke verrassing
    Ik nodig je uit op mijn blog voor een verrassing
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen