zaterdag 15 december 2012

Stempel

ik heb gehuppeld....ja echt waar! 

zo blij als een kind,
want kijk eens wat de post me gebracht heeft.....



Een prachtige stempel ..de mooiste stempel die ik ooit gezien heb! gekregen van Marjon van Readkapke het gelukskoekje brengt mij de wijze spreuk

Wie alles luchtig opneemt, kan geen succes hebben; maar wie geen succes heeft, moet dat luchtig opnemen.

 de wasknijper is ook een schot in de roos.

Marjon hartstikke bedankt voor deze super PIF ik ben er onwijs blij mee!!



Gisteren was ik in de handwerk/hobby winkel ( waar ik dagelijks met afgewend hoofd langsrij ) , voor een stukje lint, zag ik zo`n lief stofje liggen roepen van neem mij mee..ik ben je nieuwe rokje....kon er geen weerstand aan bieden...zie hier het resultaat!






stofje blij...en ik ook!

liefs Anna.

7 opmerkingen:

  1. Wat gaaf die stempel, ik snap best dat je gehuppeld hebt, zou ik ook doen,hoor!! En je rokje is echt zo leuk, wat een grappig stofje, helemaal kerst!!Lieve groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig winters stofje ♥ en de stempel is enorm mooi zeg ♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha zo lijkt het net of je de loterij hebt gewonnen :P, nou ja hij is duidelijk in goede aarde gevallen en het is heel erg leuk om post te versturen welke de ander niet verwacht, ook voor mij een beetje spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi stempel!en je rokje is enig!! beda,kt voor je bezoekje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuke stempel...

    Jouw rokje herinnert mij aan een soortgelijk lapje dat ik nog heb liggen... oeps...

    BeantwoordenVerwijderen